September 23, 2009

Un Înger care m`a Ucis! :| ....

     Nu am mai postat nimic de cand am deschis blog`u.... am fost cam ocupat... Vineri seara am fost la ziua unui bun prieten la sv, nice party :D mai apoi duminică am aterizat la nunta unei foste colege de cameră :D, la hotel zamca, tare nunta :D m`am distrat, nu am ce spune... am cunosct nişte persoane destul de interesante ..
  De luni pot spune că a cazut cerul peste mine ... :| .... dupa cum se spune, niciodată un necaz nu vine singur (pbme cu taică`miu, am să pov dar altă dată).Ce mi s`a intîmplat, m`a lovit ca un trăsnet, chiar nu mă aşteptam la aşa ceva....Cică prietena, abia revenită din Italia, nu mai vrea să fim împreună, şi explicaţiile care le`am primit, şi alea puţine, is vagi si fară rost. Nuj....am pus prea mult suflet în relaţia asta, de obicei sunt o persoană care se implica f mult.Stiu, am defecte, am facut prostii, le regret, dar acum
cînd am început şi eu să iubesc cu adevarăt, să mă gîndesc şi la viitor, la un viitor în care e şi ea, pot spune că m`am gîndit şi la o familie, totul se năruieşte şi dispare nimicitor, luînd şi singurul fir de fericire care`l am în mine. Înainte s`o cunosc ... eram gol, fară nici un scop...aveam totul, dar de fapt nu aveam nimic. La început, de cand ne`am combinat, n`a fost mare lucru, nu mă implicam asa tare, eram încă rănit de la o relaţie anterioară (am s`o povestesc şi pe aia cîndva, e interesantă). Cu timpul am început să ţin din ce în ce mai mult, nuj ... copilul ăsta pot să spun că mi`a schimbat viaţa, în bine!Nuj .... nu m`aş vedea fară ea, mulţi se întreabau cumde o suport, întradevăr e o persoană mai dificilă, dar eu o iubesc asa cum e. Ne certam f mult din cauza asta şi nu numai....dar de fiecare dată ne împăcam....eram proşti... dar ne iubeam.... acum .. se pare că nu mai exista iubire,asa îmi spune ea (în adîncul inimii,eu nu o cred!)... nuj unde i`a dispărut într`un timp asa de scurt.Eu sunt o persoană f orgolioasă, şi chiar dacă simt ca mor, tot nu o mai caut prea mult...am dat semne,am fost la ea, am îincercat fac în asa fel încît să ne împăcăm, nici o şansă....parcă am batut`o cu fierul de călcat....  Ar fi foarte multe de povestit, dar acum nu prea pot, trebuie s`o tai p`afara, să`mi revin...Sunt sfătuit să caut alta etc etc, dar eu nu sunt genul ... nu pot... pur si simplu nu pot, nu vad altă fată acum în fata mea, nu gasesc alta la fel ca ea.... :(

3 comments:

  1. Da...intradevar urat.
    Am si eu o intrebare.
    Dar cat ai fost cu ea?
    Totusi...la urma urmei tot o so uiti.
    Ca parere personala zic sa incerci cat mai repede sa o uiti.
    Nu stiu...fa iesiri,iesi cu prietenii practica un sport ceva.
    Fa orice...ptr ca dupa cate am obs. sanse sa va impacati nu sunt.
    Pacat.Se vede ca o iubeai.
    `n fine.
    Ai grija de tine si sincer...singura solutie nu este sa-ti cauti alta ...ptr ca daca nu ti la pers. aceea si te comb. asa de dragu`... "sa o uit pe aia" ...poate o sa o faci sa sufere.
    Si e nasol.
    Ai grija de tine si sper ca am fost de ajutor :-* ! Bye.

    ReplyDelete
  2. sincer sper sa va impacati..nu stiu..eu chiar nu as vedea o pe laura cu un alt baiat:(
    foarte misto blog'ul,tine'o tot asa:*

    ReplyDelete
  3. Sper si eu sa va impacati..:( erati un cuplu perfect :X
    super blog`ul ..felicitari :*

    ReplyDelete