September 28, 2009

    Am emoţii .... dar de ce ... nu ştiu! m`am trezit deodată! sincer, nici nu ştiu cum ... ora 9 în ultima vreme ... e încă oră de somn la mine .... am ieşit pe geam, cum fac în fiecare dimineaţă, şi privesc cerul. E frumos afară! Nu ştiu ce fac .. cum mă învîrt şi deja e ora 11 .... trece timpul aşa de repede .... suntem în secolul vitezei ... nu mai avem timp de noi, nu mai preţuim natura şi tot ce`i frumos în viaţa asta. Sunt atîtea şi atîtea lucruri mărunte ce ne pot face fericiţi. Nu este nevoie de bani după care alergăm de dimineaţă pînă seara, putem fi împiliniţi şi fără ei! Cu timpul am învăţat să mă bucur din orice, să fiu fericit tot timpul ... e prea scurtă viaţa ca să fii trist .... dar e şi mai trist să`ţi pierzi jumătatea ... 
   Acum cîteva clipe am vazut`o! Doamne cat de frumoasă poate fi!! ... cum am putut pierde aşa ceva!? cît de prost poţi fi să laşi un aşa înger să plece de lîngă tine .. cît de prost poţi fi să faci un înger să plîngă?! uite că eu am atins performanţa asta ... dar din fericire m`am trezit ... dar totuşi ... sper că nu prea tîrziu ... Am stat şi am privit`o cîteva minute .... am sperat că se va uita la balconul meu ... dar nu s`a uitat .... într`un fel m`am întristat ... chiar nu ştiu de ce m`am gîndit că poate.. îi e dor de mine ......

    Decat o viata intreaga sa simt lipsa ta ... mai bine o clipa sa te pot avea .... atîtea amintiri, clipe nu pot iuta ... sunt atît de confuz în camera mea ->   





   Un film nou apărut care mi`aş dori să`l văd e " The Final Destination"  ... din notele oferite pe IMDB http://www.imdb.com/title/tt1144884/ ... nu pare a fi ceva foarte interesant ... dar totuşi am să mă uit zilele astea şi am să revin cu o notă ... am postat şi trailer`ul că să nu`l mai cauţi tu :  


2 comments:

  1. din pacate asa e...timpul trece mult prea repede.cei mai muulti dintre noi nu isi dau seama de lucrul asta..restul,nu stiu sa pretuiasca timpul,si mai ales clipele petrecute alaturi de cei dragi.iar cand iti dai seama ca acele clipe s-au dus,poate fara sa se mai intoarca vreodata,incepi sa te dai cu capul de pereti.Asa e mereu...[,,X"]

    ReplyDelete
  2. Cand inchizi ochiii e bine sa cuprinzi si sa pastrezi acele clipe minunate.Pentru ca astea nu se uita niciodata.Amintirile raman intotdeauna...[,,X"]

    ReplyDelete