September 27, 2009

Dead end!

     Privind în gol, rătăcit în propria`mi gîndire, îmi dau silinţa a lega două cuvinte ... două fraze ... încerc să`mi aştern gîndurile pe "  hîrtia"   aceasta ce mi`e martoră şi probabil singura ce`mi stă alăuri în aceste clipe grele ... Ca de obicei, am încercat, din nou, într`un mod mai deosebit, să vorbesc, să fie bine ... dar iar am fost călcat în picioare... încep să obosesc, încep să cred că nu mai e nimic în inima ei pt mine.... şi totuşi, nu vreau să mă dau bătut... inima îmi spune să lupt... să lupt pînă la moarte, dar mintea... îmi spune să cedez... nu pot lupta singur... nu pot lupta pt o cauză pierdută .... şi totuşi, sunt într`o dilemă, ce mă macină zi de zi.... "  Fete nu sunt?"   sunt sătul de întrebarea asta ce o aud zi de zi .... sunt! dar nu ca ea.... o fată care să te iubească aşa cum iubeste ea, să ţină la tine aşa cum ţine ea... să.... aibă grijă de tine... cum are grijă ea .... şi sufletul ei inocent, rebel, nebun şi de copil, asemenea cu`al meu, nu ai cum să gaseşti pe lumea asta!! suntem unul şi acelaşi ,dar din păcate ........ separaţi .... oare de orgoliul ei.... cît aş da să fie numai astă ... dar mă tem, că focul... ce ardea în inima ei pt mine.... s`a stins .. şi dacă e asa..... odată cu el ... m`am stins şi eu ... şi tot ce ştiai despre mn, moare odată cu acea sclipire de iubire ... din sufletul ei. Aproape 3 ani.... s`au dus pe apa sîmbetei... cînd putea fi mult mai mult...mult mai frumos ... mult mai mult decat o simplă iubire`n doi.
   Am crezut că mi`a fost dată de Dumnezeu ... am crezut că e jumătatea mea .... poate ... m`am înşelat .... deşi aş fi jurat, că`mi este destinat, s`o iubesc pînă la adînci batrîneti ...

   Sunt singur pe drum şi plouă peste inima mea ..... soarele nu e, s`a piedut .. nu mai iese din mare... ca anul trecut .... ( Voltaj - Vara trecută ) :(

   Hai că am dat peste ceva tare :D dacă eşti fan Steaua (HAI STEAUA! ) trebuie neapărat să vezi pînă unde merge imaginaţia suporterilor. E un filmuleţ în care Hitler este fan Steaua şii ... restul vezi tu :) ->
http://www.sport.ro/liga-1/video-hitler-este-fan-steaua-ultimul-protest-la-adresa-lui-gigi.html?autoplay=true

   Deşi azi a fost o zi reuşită pe plan financiar .... pe plan sentimental, sunt într`un colaps total!
   Prietenii .... cine a spus că nu ai nevoie de prieteni?! fară ei nu ştiu ce m`aş fi făcut ... probabil aş înnebuni în casă. Ei sunt singurii care te sustin şi te fac să mai uiţi de propriile probleme ... 
   Foarte bine a spus persoana care a afirmat că toamna este anotimpul tristeţii .... chiar unul dintre cei mai buni prieteni ... a păţit acelaşi lucru .... dar măcar la el se ştie că ea încă îl iubeste, şi motivul despărtirii este altul (confidenţial).
    Somnul ..... alinarea stării mele de kkt ... usor se apleacă peste trupul meu obosit de atîta zvîrcolire, de atîta chin. Cad ca din pod în scumpul meu pat, parcă sătul de mine şi de tot. Vrea şi el pace, linişte, eliberare ... Încerc să dorm, dar mă tot gîndesc la ea, la noi ... la clipele împreună .... nu pot să cred că asta se întîmplă. Poate e un coşmar, da ... e un coşmar! şi vreau să mă trezesc .... dar nu pot .... strig .... urlu .... tip ... nu pot să mă trezesc. Am rămas captiv în propriul meu vis .... pff... cît aş da să fi fost aşa ... pentru că, într`un final ... toate  visele.. se sfîrseşc!

   

2 comments:

  1. nu esti singur..ti-am mai spus si ti-o spun...si daca va este dat sa fitzi impreuna,ai sa vezi ca mai devreme sau mai tarziu aveti sa sfarsiti impreuna pana la adanci batraneti..poate nu acum,poate nu maine...poate nu peste o luna,dar daca este iubire adevarata,veti ajunge iar impreuna.ai sa vezi..[,,X"]

    ReplyDelete