September 26, 2009

Hope

     (:|  Să`mi trag două, is mort de somn ... la 8 a trebuit să mă trezesc. Aveam de strîns mere cu bunic`miu la Pădureni ... da pînă la urmă degeaba m`am trezit că la 11 tre` să fiu la Rd la kineto ... crăp! mai ales că aseară m`am făcut mangă... nu, nu obişnuiesc să beau sau să fumez, dar aseară, am facut excepţie.... nu mai aveam pt cine să mă abţin. Am vrut să închei acest joc, m`am fost decis să o las în pace... nu`mi place să insist prea mult, indiferent de ce simt, aşa sunt eu! M`am gîndit mult şi la vorbele ei ... şi m`am decis să fac în asa fel încît să`i fie ei bine... în puţine cuvinte, am încercat să ...... îi spun într`un mesaj, tot ce simt şi tot ce am realizat pînă acum. Eram hotărît! acum se sfîrşeşte tot! spre binele ei, dar spre răul meu .... dar uite că nu s`a întîmplat. Şi nu mă aşteptam la asta ... dar ea, da!chiar ea! ... mi`a dat speranţă, care odată cu mine, era pe sfîrsite. Pentru prima dată în aproape 4 luni, am putut s`o ţin în braţe. Cu toate că simţurile îmi erau perturbate de alcool, am simţit`o.... şi aşa de bine şi de liniştit nu m`am simţit de cînd a plecat .... în sfîrsit o rază de lumină în sufletul meu .... în sfîrşit pot zîmbi, şi tu odată cu mine .... prea multă tristeţe am aşternut aici. Cred că e timpul să răsară soarele şi pe blog`ul meu :)
   Acum, doar Dumnezeu ştie ce va urma ... eu, un optimist convins, sper spre mai bine. Tu acolo ... ţine`mi pumnii şi roagă`te pt mine.

     Pentru ziulica de azi iţi sugerez un film nu de mult apărut: " The Proposal "   .. este şi varianta blueray pe filelist. Din ce am auzit şi din ce am vazut în trailer, pare suuuper tareee, e o comedie romantică şi de dragoste, rolurile principale fiind jucate de Ryan Reynolds şi Sandra Bullock ... dacă am timp, chiar azi am să mă uit! Aici ai şi o mică descriere aici: http://www.cinemagia.ro/filme/the-proposal-vrei-sa-te-insori-cu-mine-25877/  Eu de o săptămînă tot încep să mă uit la Pearl Harbor, dar încă n`am apucat să`l revăd. E din 2001 filmul dar aşa capodoperă mai rar apuci să vezi; îl recoman cu cea mai mare plăcere! Eu cam trebuie să fac un duş şi apoi o tai la Rd. Mai jos am adăugat trailerele la cele două filme de mai sus. Sunt sigur că o să`ţi placă :>  te`am popăcit!! 







     Ora 21:16 .. Is rupt! dacă am reuşit să adorm cu capul pe geam aşteptîndu`mi rîndul la spălatorie, at is tare :D noroc de masajul de la kineto` care m`a mai pus cu picioarele pe pămînt ... Mă bătea gîndul să beau o căfea, dar nu ... încă pot trăi şi fără acel drog ...
   Dacă nu ai observat pînă acum, îmi place să pun puncte multe ... :) Am dat peste o chestie super tare ce am pus`o în dreapta blog`ului... la fiecare refresh apare cîte o întrebare retorică. Citeşte cîteva şi ai să te convingi singur ;)

Aaaa ... am dat peste o ştire interesantă acum cîteva clipe, ia trage si tu cu ochiu aici:
http://www.suceava.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=3467

6 comments:

  1. Stiam eu ca are sa iti fie bine...si ai sa vezi ca iti va merge din ce in ce mai bine.Nu stiu ce altceva sa iti spun..decat MULTA BAFTAAAAAAAA*::*:*:*:*..si sa scrii in continuare..sa imi spui daca iti merge mai bine;))...sunt alaturi de tine,chiar daca nu stii cine sunt.Si iti tin pumnii.Ai sa vezi ca povestea ta va fi cu un sfarsit fericit..[p.s.(nu imi dau numele..o sa ma semnez doar ,,X"..]

    ReplyDelete
  2. Nu se ştie nimic încă ... dar totul spre mai bine!mi s`a spus să nu mai scriu, dar doar aici mă pot elibera de chin .... ms mult pt suport ... >:D<

    ReplyDelete
  3. sa scrii in continuare.....stiu ce inseamna sa te eliberezi prin scris...e un mod de a nu ,,innebuni"..tinand totul in tine...asa ca sfatul meu e:SCRIE IN CONTINUARE!!!!!!!!..si nu asculta pe aia care iti spun sa nu faci asta...cui nu ii convine sa nu citeasca nu???..toti trebuie sa ne ,,eliberam" cumva...[SEMNAT:,,X"]

    ReplyDelete
  4. ah..si speri ca nu te superi ca nu imi dau numele acum.....are sa iti fie o surpriza atunci cand cred eu ca e necesar..[,,X"]

    ReplyDelete
  5. apropo super tare filmul THE PROPOSAL..l-am vizionat aseara si vroiam sa imi dau cu parerea;))..cine spunea ca de la ura la dragoste nu e decat un pas avea dreptate.filmul te face sa iti dai seama ca iubirea adevarata e chiar acolo unde te astepti mai putin..poate fi chiar langa tine,dar uitandu-te mereu in fatza uiti sa te uiti mai atent in stanga sau in dreapta ta.[,,X"]

    ReplyDelete
  6. Mă bucur că ţi`a plăcut :) eu sper într`un final să apuc să mă uit :D

    ReplyDelete