September 25, 2009

Cum e vremea, aşa sunt şi eu ...

     Trezit de un mesaj venit de peste hotare, pt un moment...mă simţeam ok ... e perioada aceea cînd deschizi pt prima dată ochii, cînd revii la cruda realitate din prea frumosul tău vis ... din păcate a durat doar o clipă, pt că imediat am început să simt frigul... şi tristeţea ploii ce cădea peste oraşul meu, încă de astă`noapte ... bulimac de cap... dau neatza lu` taică`miu şi mă îndrept cu paşi mărunţi spre baie.Mă ţin de perete, sunt prea adormit ca să pot sta bn în picioare .... ajuns în fortăreaţa solitudinii, ridic privirea... şi încerc să mă regăsesc în "prea curata"  mea oglindă (neştearsă de ceva vreme) Nu mă recunosc, pur şi simplu nu sunt acelaşi.N`am crezut niciodată că am să ajung aici. Încet .. îmi clătesc faţa cu puţină apă şi apoi ies pe geam ... lovit de un sentiment puternic de tristeţe ... încerc să nu privesc spre geamul ei .... mă uit în stangă, mă uit în dreapta, privesc cerul .... apoi inevitabil privesc spre apartamentul ei....ceva îmi atrăgea privirea, nu aveam cum să mă controlez....am căzut pradă magiei sale... n`am crezut în viaţa mea că am să pot iubi atît de mult...cu tot q` caracterul meu de animal sălbatic şi cu tot cu orgoliul meu mult prea mare.... uite că a reusit să mă distrugă .... mă simt ca o trufaşă cetate ... ce timpul şi războaiele ... au distrus`o ... iar într`un final, n`au mai rămas decît nişte ziduri învechite, pe care nimeni nu le mai îngrijeşte ....
   Ascultam în momentul acesta un sountrack de la twilight, Bella's Lullaby mai exact.... şi parcă ... nuj ... parcă m`aş pune în locul lui .... dacă ai urmărit trailer`ul de la partea a doua (filmul se lansează pe 20 nov) ... ai vazut cum el o părăseşte pt bilele ei ...... acum stau şi mă gîndesc ... poate ar fi mai bn să o las în pace ... ea spune că îi e mai bn fară mine, inima făcîndu`se scrum la acele cuvinte... mi`e nespus de greu .. nuj dacă aş putea face aşa ceva ... o iubesc enorm, o vreau în bratele, lîngă sufletul meu ... Încerc să fiu tare, să nu mă mai gîndesc la ea, dar de fiecare dată dau greş, după care sunt copleşit de sentimente care mai de care distructive ... E sg persoană care mă cunoaşte cu adevărat şi mă înţelege ... dacă nu e ea ... atunci ... am rămas singur pe lumea asta ....




   Tocmai am primit un mass (ora 14:04 ) cu un articol foarte interesant, emoţii care ne scurtează viaţa. Din cîte am citit acolo ... e clar ... moartea mă păzeste (şi nu prea :P ) momentan, sunt cinic, stresat, nervos, căpos, n`am nici un scop în viaţă şi multe altele .... din păcate.   http://www.sanatatea.com/art/cancer/5752-emotii-ce-ne-scurteaza-viata.html

6 comments:

  1. e k si cum as fi si eu in locu tau...si eu simt aceleasu lucruri in ceea ce ai spus si u...:(

    ma intreb doar dc doare atat de mult iubirea si nu despartirea...Dc doare knd iubesti cu adevarat?:(

    ReplyDelete
  2. Dar anonimul acesta.... are si un nume?

    ReplyDelete
  3. oana...prietena cu nelly...eu am lasat com ala de aseara de la ora 21:48...aceleasi lucruri kre le simti u...le simt si eu:(

    ReplyDelete
  4. care oana ... care nelly? :| imi pare rau :( dar nu`mi dau seama cn esti ...

    ReplyDelete