September 24, 2009

Preferam să nu mă fi trezit!!


   Preferam, să nu mă fi trezit!! de cum am deschis ochii (în jur de ora 6), aş m`a lovit.... parcă mă lovise tiru` ... aşa m`a ţinut toată ziua, nu ştiam ce`i cu mine, conduceam în lumea asta, dar eu eram cu totul în altă parte.Tot încercam... " luci, ce naiba, revino`ti " ... nu de alta, dar erau bunicii mei în maşină şi îţi dai seama .... Cred că am fredonat mai tot timpul melodia noastră "Aviation - You Were My Everything" ... damn it ... I`m insane ... :\   Cred că te miri cumde m`am trezit la ora aia?! a trebuit să`i duc pînă la Sv (încă nu am luat`o razna să mă trez la ora aia :P ) la nişte analize la inimă, care din păcate au ieşit prost.... încă un motiv de supărare...Cum am mai spus, asa e la mine, niciodată nu vine o nenorocire singură, aşa e şi la noroc, dar acum ... am dat de dreaqu` ... kkmas .... Am încercat să mă uit la altă fată ... mai din părţi ... în puii mei ... nu mă văd cu alta .... Mă gîndeam că poate ea o să fie cu altul... moaa... aş începea să`mi crească tensiunea... eram deja mov.... înnebuneam ..... :|

   E septembrie, oficial a început toamna, şi nu prea; dar inima mea, e plină de tristeţe... la mine deja nu mai au de unde cade frunze... peste sufletul meu ... deja s`a aşternut un covor mult prea gros de gînduri negre ..... 

     Mă doare atît de tare capul.... nu ştiu ce să mai fac.... mi`e foame, dar nu vreau să mănînc, pur şi simplu vreau doar să mă pun în pat şi să dorm, să visez fluturaşi şi păpădii (hai că glumeam, ÎnCă mai sunt raţional) ... cînd mă gîndesc că face asta mai mult pt faptul că urmează să plece, mor!! mai este aproape un an.. ce curu meu ... aş trai fiecare secunda împreună ştiind că pleacă... dar nu ma despart ... încerc să o înteleg... dar nu pot... nu vreau ... nu vreau!! ... nu e bn deloc...... kkmas.. am atîtea pe cap :( nu mai pot... nu mai stau .... gata ... t las ... mă duc ... în pat!

   Cine m`a pus să merg să mă întîlnesc cu ea .... nu ştiu, ...... ... .. nu ştiu, aş vrea să descriu măcar 0.000001% din ceea ce simt eu acum, dar nu pot, cu greu ... reusesc să tst 2-3 cuvinte.... da!am fost porc, ne`am certat rău de tot în trecut, am făcut şi eu lucuri de care nu sunt tare mîndru .... şi le regret, abia acum văd ce pierd .... şi cît de mult ţin eu la fiinţa asta .... încă şi acum îi simt parfumul .... simt cum mă îmbată şi mă ia o stare în plm .... de`mi vine să dau cu capul de pereţi ... nu ştiu de ce m`a strîns în braţe ..... dar am savurat acel moment ca p ultimul lucru care`l fac din viaţa mea .... am simţit ... nuj ... nu sunt cuvinte care pot descrie acea stare... parcă m`am născut din nou ... eram atît de fericit, dar totodată atît de trist... în acel moment păşeam între două lumi, incapabil să aparţin uneia ...  incapabil să gust din nou....  fericirea sau dezamăgirea ... totală! Aşa păţesc mereu, cînd am mai mare nevoie de cineva, atunci sunt lăsat baltă.. dacă în fiinţa care ştiai că te iubea .. în felul ei, nu poţi avea încredere, at în cine dreaqu` să mai ai?! şi aşa că eu am o pbmă cu încrederea în oameni, f greu se cîştigă încrederea mea... nuj,n`aş putea lua o relaţie d la capăt, mai ales cu o persoană care n`o cunosc... chiar nu aş putea! ... e deja 22:59 ... nu obişnuiesc să mă culc la ora asta... dar în ultima vreme, nu pot face altceva decît să dorm, să mă desprind de lumea asta şi să mă pierd în visele ce mi le rezervă subconştientul .... noapte bună tie, prietenul meu.

   Cum ţi`am promis, şi azi am să`ţi arăt un ceva mişto..

   * Dacă eşti fan Michael Jackson şi încă n`ai învăţat celebrul dans moon walk, ocheşte`te aici ;)  (nu am putut pune video ca celelalte deoarece cel care l`a postat, kkmas în gura lui :"> a dezactivat Embed ... pt cei care nu ştiu .. e un url care face să apară o fereastră mică după cum vezi mai jos :D )


http://www.youtube.com/watch?v=E_FzgtLVzbI&feature=fvst 


   Am şi un banc tare rău pt tine :D ia d aici :>  : 

   Un cuplu era în vacanţă în Pakistan.
La un moment dat au intrat într`un mic magazin de sandale.
Vînzătorul le spuse:
- Am nişte sandale speciale de care voi doi sunt sigur aţi fi interesaţi.
Cu ele se poate face sex sălbatic, cum face o mare camilă a deşertului.
Soţul simţea că nu are nevoie neapărat de ele, considerîndu`se un maestru al sexului, asa încît îl întreabă pe vînzător:
- Cum ar putea nişte sandale să imi mărească potenţa?
Pakistanezul a replicat :
- De ce nu le încerci şi vezi de unul singur ?
Soţul, s`a hotărît în cele din urmă să le încerce.
Imediat ce şi le`a pus pn picioare, privirea lui a devenit salbatică. Era ceva ce soţia lui nu mai vazuse de mulţi ani - putere sexuală pură. Cît ai clipi din ochi, soţul l`a împins pe pakistanez, l`a aruncat pe masă şi a început să tragă de pantalonii tipului. În tot acest timp pakistanezul zbiera:
- LE`AI PUS INVERS ! LE`AI PUS INVERS!!! 

 :)) aoleuuu mooorrr =]]




2 comments:

  1. O sa vezi ca totul o sa fie bine.
    tare bancu':)):*

    ReplyDelete
  2. speranţa moare ultima ... dar odata cu ea ... încet încet .. moare şi tot ce`i mai bun din mine

    ReplyDelete