December 01, 2009

Ziua tuturor >:D<

     Am să încep prin a`ţi ura un sincer La Mulţi Ani! cred că era şi timpul să adresez aceste frumoase cuvinte şi altei persoane, nu numai să le primesc :P ... apopro, şi ieri a fost ziua mea, ziua numelui .... da, mă cheamă şi Andrei. A fost o vreme în care mi`am dorit să mi se spună aşa, dar cînd s`a întîmplat, am realizat că nu`mi place. Nu ştiu .... m`am obişnuit cu primul nume. Ti`aş spune să ai grijă în viaţă, gîndeşte`te de două ori înainte să ceri sau să îţi doreşti ceva pentru că atunci cînd vei primi ceea ce ai căutat pînă atunci, s`ar putea să te surpindă ... şi nu în bine!
    Aş vrea să vezi ceva ce cred că te`ar interesa. E vorba despre violenţa în familie privită prin ochii unui copi, nu evita, pentru e că e vorbă de destinul copiilor care nu au nici o vină ... --> http://www.nuepoveste.ro/
    

No comments:

Post a Comment