December 23, 2009

A sosit, Crăciunul!

     Nu credeam că, în pragul acestor sfinte sărbători, am să fiu atît de decăzut moral. Parcă trebuiau să aducă fericire și mulă bucurie ..... parcă! Încerc să ascund adevărul, încerc să port masca fericirii, dar de atîta tristețe, și`a pierdut strălucirea. Am simți`o din nou, în inima mea, la pieptul meu! am simțit`o! ochișorii ei, lac de fericire, mirosul ei, propria heroină, prezența ei, refugiu total! Vreau să evadez, vreau să fug, sa alerg cît mă țin picioarele, să mă ascund. Dar amintirea ei mă urmărește neîncetat. Și nemilos mă atacă, îmi face rău, mă doboară .... aș vrea sa uit tot! pur și simplu să uit! dar nu! nu pot! nu vreau! ea e tot ce mi s`a întîmplat mai frumos în tot acest timp! nu vreau să uit cel mai frumos lucru din viată! prefer să trăiesc în chin, știind că ea.....a fost...... a mea! TI!

   Să fii iubit, și sper ca aceste sărbatori să aducă numai bucurii în familia ta, primeste`l pe Iisus în inima ta, fii mai bun, iubește necondiționat, dar cu cap, comunică, nu lasă să decadă lucrurile, așa cum am făcut eu!

   Urmărește clipul de mai jos, sper să întelegi mesajul! Ia atitudine, Taiește liber, fii Fericit! 
   "Progresăm și uităm să fim fericiți, îngropăm bucurii...într`o mare de biți, nu te mai poți ascunde ... ești mult prea conectat, nu mai poți să fii singur, ești indentificat ... nu mai poți să refuzi, nu te lasă să crezi... te învață să`ți cauți iubirea pe net.... viața este viteză, nu mai poți să te oprești... te strivesc cei din urmă, dacă încetinești ... cineva să oprească invazia de biți, cineva să ne facă .... din nou fericiți!"

 

11 comments:

  1. Hmmm...am incercat sa ma abtin de la comentarii dar spirtul meu critic nu ma lasa. :P
    Prin urmare, am sa incep cu un 10 pt ortografie. :P De obicei, majoritatea se limiteaza la a respecta aspectele evidente ce tin de acest capitol, dar vad ca tu tratezi mai profund aceasta problema :P( asta nu inseamna ca te-am subestimat pana in momentul de fata, sa ne intelegem).
    In al doilea rand, ca tot veni vorba de spirit critic, ce-s cu cu sentimentalismele astea, omule? :) Wake up! Ori faci ceva in aceasta privinta si te impaci cu tipa respectiva ( in genere, despartirile se datoreaza unor motive puerile, din cate am observat; mai mult, fazele de genul "nu te pot ierta" nu ma conving deloc; in fine, nu intru in detalii pt ca nu stiu exact dspre ce-i vorba), ori capul sus, privirea inainte si vezi-ti de viata ta in continuare. Bine, o sa-mi reprosezi ca e usor dpdv teoretic, insa practica pune probleme. Indraznesc sa te contrazic. :) Daca nu ai mai sta in casa, meditand la treut si plangandu-ti de mila, lucrurile ar sta altfel. Totusi, reiau. Eu cred ca se poate opta si pt prima varianta...inca. :) Probabil o sa-mi zici ceva de dulce dupa toate acestea, dar cand am inceput sa citesc ce-ai scris mai sus, aveam senzatia ca am deschis jurnalul unei fete ( zic asta cu riscul de a sustine anumite teorii misogine).
    Un sfat ar fi, asadar, sa nu te mai exteriorizezi si sa fii mai hotarat. De fapt, sunt 2 sfaturi. :P
    Am incredere in u.
    O amica,k.

    ReplyDelete
  2. Ms mult pt sfat >:D< dar deja m`am hotarat ce fac cu viata mea ... n`am mai apucat sa postez nimic ... pt ca o tin la live de atunci :D am sa postez mai multe curand .... si inca odata multumesc pentru sustinere :* desi as prefera sa stiu cn tine la mine :D

    ReplyDelete
  3. Aaaa :D inca o chestie ... si barbatii au sentimente :) doar ca nu le exteriorizeaza asa des .... eu am ales s`o fac prin acest blog ... ma descarc intr`un fel ... si mi`e bine .... te pup

    ReplyDelete
  4. Daca imi este permis sa zic si eu ....
    Cine a trecut prin asa ceva stie, simte... cine nu, nu are cum sa zica altceva decat "get over it" sau alte fraze care au menirea (cica) sa te imbarbateze oarecum(fac asta?). Imi permit sa ma intreb ce zodie esti? Nu stiu daca tu crezi in chestii de genul, dar in cazul meu se potriveste totul. Sunt in zodia rac si asta e atat de evident... Daca as avea un blog, ar semana cu al tau cumva xD. Dar noi baietii, trebuie sa fim in viata cum sustine si tipa de mai sus... de neclintit: privirea inainte, spatele drept... cam stereotipic, as zice eu. Noroc ca mai sunt si de astia care iesim din tipare.

    ReplyDelete
  5. Is sagetator .... imi place sa spun ce simt ... e bine pentru starea mea de spirit si pt psihicul meu ... orice psiholog ti`ar spune .. let it out .... spune tot .. descarca`te ... daca acumulezi .. cu atat mai rau ... la un moment dat o sa`ti afecteze si sanatatea ... n`am nevoie de asa ceva.... sunt un tip care nu concepe o viata bolnava ...

    ReplyDelete
  6. Eu unul sunt un introvertit convins...
    Lumea e pe zi ce trece tot mai ignoranta, iar eu vad asta ca pe o boala fara leac.
    Daca imi e permis, de cand nu mai sunteti impreuna?
    Cand m-am descarcat si am zis ce aveam pe suflet, a ajuns la ea si mi-a reprosat ca nu trebuia sa fac asta. I-a fost usor sa faca din tot o bagatela, eu nu puteam privi asa.
    Iti urez good luck! >:D<

    ReplyDelete
  7. Mersi .. mult noroc si tie ... eu in schimb sunt un optimist convins :D mereu privesc Tot Paharul Plin :D :-" pai cu o zi inainte de ziua mea ... m`a suparat enorm si am zis gata! daca citesti blog`u .. ai sa vezi ce s`a intamplat ... a fost foarte nasol ce mi`a spus .. dar asta e....la fel si mie .. a mentionat de blog, dar eu i`am spus ca asa ma descarc ... si aici nu e chiar tot ... nu pot spune chiar tot tot :P

    ReplyDelete
  8. Dar nu a avut ce face ... daca eu vreau sa scriu .. am sa scriu, si punct. :D

    ReplyDelete
  9. :)) Gabi, imi permit sa te contrazic. Am trecut prin asta...si nu o sg data; prin urmare, vorbesc in cunostinta de cauza.
    Deci, daca stateam sa-mi plang de mila ajungeam sa ma arunc pe fereastra si, paradoxal, ultima data a fost vorba despre un rac. Ai avut perfecta dreptate: desi nu ma incanta ideea de a gasi explicatii in zodiac,racii sunt extrem de introvertiti, dar ar trebui sa se gandeasca ca ceilalti nu au capacitatea de a citi gandurile, iar o relatie se bazeaza pe comunicare. :)
    Cat despre Luci, din cate il cunosc eu (nu foarte mult), este alt gen de persoana, iar blogul atesta acest lucru. I-am facut, insa, acea recomandare de a nu se exterioriza pt ca nu poti trece peste o situatie insistand asupra ei. E adevarat ca e o maniera de a te descarca, dar e o varianta cu doua taisuri, mai ales daca stai sa povestesti fiecarui prieten in parte cele intamplate. Mai mult, in felul acesta, dai satisfactie altor persoane. :P Bineinteles, e o parere.
    De asemenea, nu am prejudecati de genul "baietii nu au sentimente", dar cred, pe de alta parte, ca majoritatea feminina are mai multe dificultati in a trece peste problemele de ordin sentimental spre deosebire de prima categorie. :P
    Inchei prin a-l felicita pe Luci pentru schimbarea de atitudine.

    p.s.: Prefer clandestinitatea. :P

    ReplyDelete
  10. Totul este in atitudine :) am ascultat recent un fisier audio ... in care se vorbea despre atitudine ... eu d acum ... o am pozitiva .. totul incepe la mn cu un zambet :D ... si o stare de bn ... asa ca`mi va fi mereu bn ... si cand e rau ... fac in asa fel incat sa transform in bn .. sau sa depasesc acel obstacol zambind!

    p.s. : I love you guys (Cartman`s words) :D

    ReplyDelete
  11. Anonim, ma cunosti?

    nu prea stii cum reactionez eu in astfel de situatii. Fiecare reactionam altfel si tratam altfel o situatie in care ne gasim. Doar suntem diferiti, nu?

    ReplyDelete