December 17, 2009

Ninge ... și iar ninge :X

     Atît de frumos e afară ... mii și mii de fulgi albi ca sufletul unui copil inocent, cad necontenit peste "satul" nostru .... odată cu venirea iernii, sufletul mi se umple de culoare! acum .... în acest ceas .... cad pe gînduri .... amintiri îmi invadează mintea, sentimente de bucurie și totodată de tristețe îmi bombardează inima.... te întrebi de ce tristețe? pentru că de aceste Sfinte Sărbatori ... familia mea nu este întreagă :( .... tare mi`aș fi dorit să fi fost mama aici ..... să împodobim bradul împreună ... să decoram casa după bunul nostru plac .... ea tot timpul se ocupa de Spiritul Crăciunului ... ea tot timpul aducea bucuria sărbătorilor în sufletul nostru! sper ....... anul acesta ...... să fie frumos ..... 
   Mă simt ........ gol ...... vreau să iubesc  ... vreau să strang la piept .... și să spun Te Iubesc! ... acele două cuvinte .. magice, ce schimbă lumea! am rămas singur de sărbatori .... dar cred că am luat o decizie corectă ...  nu se mai putea continua așa ..... doare ... doare mult ... dar nu așa cum durea înainte ..... Mă cuprinde dorul uneori .... și simt cum imi bate inima .... bate cu putere, parcă vrea să evadeze din locul ei ... loc plin de tristețe .... s`a săturat și ea .... o cred!

   Un mesaj foarte frumos ce l`am primit pe hi5, citește`l, n`o să`ți pară rău:

   "De mii de ani decembrie este la fel în Bucovina... zăpezi peste pădurile de fagi și cetate ... focul arzand, străzile înguste, zidurile reci, chipurile oamenilor zîmbind ... oameni cu chip de sfinți ... sau sfinți cu chip de oameni făcînd slalom unii printre ceilalți.
 
   Tăceri sacre în momente de taină .....


   Doar rugăciunea ne apropie într`o singură conștiință ... un singur vis, un ultim tezaur care se pierde!

   Am pe marginea unghiilor moștenirea expusă lîngă cristalele Swarovsky luate din Paris.. oricît Faberge sau Molinard aș purta, mirosul rece al iernii nu poate fi ascuns. Îmi arde zăpada trupul precum o naștere din femeie cu coapse calde ca pîinea proaspătă ieșită din cuptorul pe vatra bunicii...

   Am să`mi torn încă o ceașcă de ceai, Earl Grey desigur, cu lapte și miere.. aproape de fereastră. Este trecut de ora 2 ... se scufundă Suceava spre crepuscul în mister și ninsoare ... umbre de sfinți cu chip de oameni, oameni cu chip de sfinți ... sau poate îngeri intonînd suprema libertate la pătrat se tranfigurează în luminile încețosate ale cetații spre nord...

   Nu, înca nu a venit ...

 
   Dar voi fi mereu aici, el știe asta ... Aici! Ave Maria ...


   A"

1 comment: