December 07, 2009

Tataia Basilă :)

     Neaţa! (pentru mine :P debia m`am trezit :">) :D s`a cam sucit treaba după cum observi şi tu ....conform BEC, domnul Băsescu are 50,33% iar domnul Geoană 49,66% .... avem din nou ... alt preşedinte :) Vad că se vorbeşte mult de fraudare, sper ca adevărul să iasă la suprafaţă! Doamne Ajută! şi nu`mi pare asa rău că a ieşit Băsilă ... veau doar să se facă ceva în ţară asta, nu numai să se fure.
   Care vrea să se drogheze gratis şi fară consecinţe ... să urmărească următorul filmuleţ:
   This is not cocaine ... :O  I`ve been screwed..... I want my money back!!!!
   "Draci copii"  vorba unui fost profersor din liceu .... app de liceu ... vai cît mi`e de dor :( ce n`aş da să fiu iau elev... oricum nu mă las ... am să merg la nişte ore ... am vorbit deja cu doi profesori ... iupiiii :> ... 
   Eu cred că o tai la somn, pe mîine ... somn usor >:D<

No comments:

Post a Comment