December 21, 2009

Brăduțul meu :X

     4 picioare, un trunchi, ramurele, multe beculețe, cadouașe, globuri și muuultă dragoste .... :X ... așa arată brăduțul meu de anul acesta.... alături de colindele tradiționale, tata și surioara mea, am reușit să împodobim brăduțul și toată casa cu magia și bucuria Crăciunului! nici noii mei frățiori (hamsteri mici și pufoși - iubesc hamsterii pitici :X ) n`au scăpat așa ușor :D și lor le`am împodobit căsuța .... ei vor fi cei 3 crai de la răsărit, ce aduc numai fericire și zîmbete pe chipurile noastre .... n`ai cum .... da n`ai cum ... să te uiți la ei și să nu zîmbești ... atît de mici sunt ființele astea... și totodată atît de dulci ... Prin tot ce fac, prin fiecare mișcare, fiecare gest al lor.... nu se poate să nu`ți lumineze ziulica.
   Urmează și poze... dar nu am cablu ... că e împrumutat .... trebuia să`l primesc tot în seara asta ... dar mna... trebuia....
   Apropo de cuvînt ... ieri seară m`a supărat un "amic" la maxim! cum domnle ... nu odată ci de două ori la rînd mi`a promis ceva....și nu s`a ținut de cuvînt ..... deja mi se pare nesimțire ... dar asta e ... în zilele noastre, greu găsești o persoană ce are cuvînt ...

No comments:

Post a Comment