February 04, 2010

Ghicitoooooorrriiiii :D

     Heloooo din nou :D ... plimbîndu`mă așa de nebun prin minunatul nostru internet ... am dat peste ceva interesant, niște ghicitori din folclorul romînesc ...... :D te las să descoperi singur răspunsurile. Dacă nu esti în stare, lasa`mi un comentariu și revin :>

   1) "E rotundă și e cârnă și cu capu-n jos atârnă!"
   2) "Din carne e crescută, tare și osoasă. O parte-i belită și alta-i flocoasă.
(Indicație: din trei cuvinte, ... de ...)"

   3) "Deget nu e, unghie n-are, dar atârnă-ntre picioare. Orişicine se întrece s-o apuce şi s-o frece.    =))  hai nu zău? =))
(Indicație: din două cuvinte)

   4) "Cine se urcă, o bagă, o freacă, coboară, se spală și pleacă?"
   5) "Ce se plătește, se belește, se suge când e tare și curge când e moale?"
   6) "În față mareață, pe margine creață, în spate o lingi, în fată o-mpingi.
(Indicație: din două cuvinte)"

   7) "Piele vie, piele moartă, dai din fund și intră toată." 

   :D dacă ghicești ... îți dau 5 mii și o gumă turbo :D .... pe bune! :D
dar cu siguranță nu nimerești :> totuși ... mă aștept la surprize :-" 

   Seria a doua :>

   8) "Cine merge și tot stă pe loc?"
   9) "Cine-și agită mereu aripile, dar nu zboară niciodată? (din trei cuvinte: ... de ...)" 
   10) "Ce e pe lume mai scurt și mai lung, mai încet și mai repede, mai prețuit și mai regretat?"
   11) "Ce nu-i nici în casă nici afară, dar e și-n casă și afară? (din trei cuvinte, la singular: ... și ...)" 
   12) "Ce este ziua cerc și noaptea se face sarpe?" 
   13) "Ce este ziua plină și noaptea goală?" 
   14) "Am o closcă, găină nu-i: noaptea puii-și strînge, iar ziua-i risipește. Cine-i?" 

   Te provoc ... :> să văd cîte din cele 14 ghicitori le nimerești ;)




  

22 comments:

  1. 5.inghetata
    6.timbrul
    7.cizma
    8.ceasul
    9.moara de vant
    10.timpul
    11.usa si fereastra
    12.cureaua
    13.incaltamintea
    14.casa
    your turn...Care este cea mai inteligenta miscare?:P

    ReplyDelete
  2. daca nu raspunzi la toate ghicitorile nu primesti guma turbo :D ... si te rog semneaza`te :>

    ReplyDelete
  3. 1.ghinda
    2.pana de gasca
    3.tata vacii
    4.cosarul

    ar fi fost normal sa-mi fi raspuns si tu la intrebare..:P...si atunci am sa ma si semnez;).

    ReplyDelete
  4. Dar nu inteleg ce vrei sa`ti raspund ... :\

    ReplyDelete
  5. la ghicitoarea mea:)...uita-te la primul comentariu,poate nu ai sesizat.

    ReplyDelete
  6. Aaaa :D cea pe care N`o faci ... :D sau care o faci? :-"

    ReplyDelete
  7. cea pe care n-o faci,dar o faci:P..se pare ca doar eu am fost interesat sa raspund provocarii tale:)

    ReplyDelete
  8. eh :P n`am fost eu p faza prima data :D daca mai ai provocari ... eu te "ascult" :>

    ReplyDelete
  9. am produs o greseala in comentariul anterior..interesata..si nu interesat:))..se pare ca ti-am raspuns corect la ghicitori,guma turbo?mai exista?:P

    ReplyDelete
  10. Prin greseala ta ... m`ai facut sa cred ca esti baiat ... rusine sa`ti fie :) exista ... o vrei prin curier rapid sau posta?:D si astept sa`ti dezvalui indentitatea secreta :-"

    ReplyDelete
  11. :))nu am sesizat greseala,decat acum..si am rectificat;)..saracul Overlord la ce s-ar fi gandit:))..sunt Damaris..iar cel care iti exprima gandurile aici..?:)

    ReplyDelete
  12. Damaris ... interesant nume ... sigur e de fata? :-S .... cel care "isi" exprima gandurile aici este ......... un tip, din aceasta lume nebuna :D

    ReplyDelete
  13. sigur,dar daca nu-ti place,Andreea e bine?un tip pe nume?

    ReplyDelete
  14. Imi place ... doar ca nu am mai intalnit acel gen de nume ... intantat de cunostinta Andreea .. eu is Andrei/Luci :> ... din ce meleaguri ne vizitezi, daca se poate?

    ReplyDelete
  15. nu esti tu acela caruia ii place tot ce e nou?!...si ma bucur ca iti place:),imi pare bine si mie Luci..Falticeni..tu Suceava din cate am citit la profilul tau..:)adevarat?

    ReplyDelete
  16. Cui nu`i place tot ce`i nou :D totusi in ultima vreme m`a luat o febra .... mi`e dor de lucrurile vechi .. ce le faceam in copilarie ... :P mai exact sunt din siret ;P

    ReplyDelete
  17. ai vrea sa fii iar copil;)),sac ca nu mai poti:D..dar te poti "hrani" intr-un fel cu amintirile:P

    ReplyDelete
  18. nu chiar ... :D incep sa fac lucruri care le faceam cand eram copil :D

    ReplyDelete
  19. daca mai tii minte... jocurile terminator, nintendo .... mario ... tancuri ... :D casete :D

    ReplyDelete
  20. imi sunt cunoscute unele din cele enumerate:P..ce pot sa mai zic..ca ti-am raspuns la ghicitori,bine ar fi daca ai sterge raspunsurile,sa lasam si pe altii sa raspunda provocarii tale..si Luci poate ne mai auzim,cand mai publici ceva pe aici:),ceva nou:P..poate legat de copilariile tale,asa ne expunem si noi parerile;)..sau ce consideri tu a fi interesant:)

    ReplyDelete
  21. Poti citi ultimul post... e un mic "episod" nefericit din dimineata aceasta ... ne mai auzim Andreea :> o zi frumoasa sa ai!

    ReplyDelete