February 06, 2010

Partea a doua :)

     Iată`mă din nou ... cred că deja te`ai săturat de mine........ sau nu!! :D  iată încă o serie de ghicitori la care te provoc să răspunzi! pune`ți mintea un pic la contribuție ... :> nu strică ;)

   1) "De ce-o lungești, mai scurtă o faci."
   2) "Ocolică ocolea, ocolii casa cu ea și-o pusei mai acolea."
   3) "Am un armăsar nebun: unde el se tăvălește, iarba nu mai crește."
   4) "Este un-pic ciudat, vara-n cojoace-mbrăcat, și iarna gol despuiat."
   5) "Ghici, ghicitoare mică cît oul de rîndunică: rîndunică nu-l clocește, iara-n gură se topește."
   6) "Nici tu furcă, nici tu fus, și cică la tors s-a pus."

   Cam atît pentru astăzi .... am să vin cu mai multe ghicitori, dar mai încolo :>  acum aștept răspunsurile tale :D 

   Aaaa ... uitași ceva ... azi dimineață pe la 12 ( la mine ora aia e dimineața :P ) ... biat fiind ... turmentat de somn :D aud sirene ... uu uuu .. uu uuu și uu uuu ... mă uit pe fereastră ... cel puțin încercam, că abia deschideam un ochi (aseară fiind culcat pe la 3 și toată noaptea fîțîndu`mă întruna) :">  și văd pompierii și o salvare. Sună telefonu lu` mama, era taica`miu ... "coboară repede, a luat foc o persoană" , aud eu vag ... Încercînd să nu`mi pese .. spun .. "eh, la urma urmei toți murim" dar nu`s eu .... nu`s genu să nu`mi pese de oameni ... dar uneori trebuie să fii tare, să fii rece! După un timp se întorc ai mei și aflu că a luat foc vînzătoarea de la magazinul mai jos de "Marcel". Din cîte am înteles era sub influența alcoolului și a încercat să se încălzească la un reșou, ceva ... cine știe ... dar se pare că a luat foc ... și a murit, din păcate ... Dumnezeu s`o ierte! .... asta e.....

17 comments:

  1. 1.viata
    2.matura
    3.focul
    4.copacul
    5.bomboana
    6.pisica

    ReplyDelete
  2. Inseamna ca le ai la ghicitori ... ori le`ai mai intalnit ;P vezi ca ti`am scris ceva mai postul anterior..

    ReplyDelete
  3. ca sa fiu sincera..le-am mai intalnit:)..si ti-am raspuns;)

    ReplyDelete
  4. cei care vor sa raspunda :D sa nu traga cu ochiu mai sus :D fiti cinstiti ;P nu aveti nimic de castigat daca trisati ...

    ReplyDelete
  5. un mic Salut:P..semnat Andreea:)

    ReplyDelete
  6. Bine,am trecut sa te salut:).tu ce mai faci?

    ReplyDelete
  7. Am trecut sa vad ce e prin locusorul meu p net ;)) si m`a cam luat foamea... ma duc sa halesc ceva... in rest... u cmf?

    ReplyDelete
  8. si ce e prin locusorul tau?:D..si pofta buna;)..eu ce sa fac,ma dedic muncii si facultatii:P..iar restul timpului facand nazbatii:))

    ReplyDelete
  9. mmmmm .. dar unde lucrezi tu ? si la c facultate esti ? nazbatii ?! cum ar fi ? :D

    ReplyDelete
  10. Intr-un salon de infrumusetare:D..sunt la drept,anul 2..si ce curios e Luci..deja fac public cam multe aici:D..ma mai si abtin:P..te-am intrebat si eu ceva..dar tu cam nu vezi intrebarile:))

    ReplyDelete
  11. Intrebarea ta nu are raspuns :D trebuie doar sa privesti,aici! ... si vei primi ceea ce`ti doresti :) pai daca nu vrei sa dezvalui informatii aici :D da`mi add ... cred ca am lasat id`u undeva prin zona :D

    ReplyDelete
  12. nu vad nicaieri id-ul..poti fii amabil sa-l "relasi":P?

    ReplyDelete
  13. E la profilul meu .... dar nuj sa`ti spun cum se ajunge acolo ... ca sincer ... nici eu nuj :D :"> ym: Overlords_mail

    ReplyDelete