April 26, 2010

Baaaaaaaaaaaaaanc :>

     Ho ho ho :D hai cu bancuuuu :

   Iepuraşul a fumat nişte iarbă şi acum zace lat pe marginea lacului.
  Apare un castor:
- Ce faci iepuraşule?
- Am fumat nişte iarbă şi mă simt în al unşpelea cer! Ia şi tu de`aici!
 Ia castorul şi trage un fum. Iepuraşului îi vine o idee:
- Ştii ce`ar fi şi mai grozav, castorule? Să tragi un fum, să`ţi ţii răsuflarea, să te scufunzi, să înoti pînă pe partea cealaltă a lacului, şi acolo să expiri!
 Castorul se execută. Pe partea cealalată a lacului, cade lat de plăcere.
 Apare un hipopotam:
- Ce faci, castorule?
 Castorul îi explică ce şi cum.
- E un iepuraş pe partea cealaltă a lacului care are o marfă grozavă.
 Tine`ţi răsuflarea, înoată pe sub apă, şi cînd ieşi pe partea cealaltă, dai de el.
 Hipopotamul se execută. Cînd iese pe partea cealaltă, iepuraşul cască nişte ochi mari la el, şi`i strigă înnebunit:
- Expiră castorule!!! Nu ţi`am zis să expiri?!

=)) hai că mi`a plăcut astă .... EXPIRĂ castorule .. expirăăă :)))







   Încă unul :D aşa ca bonus (no offece please) :>  :


   O cîrtiţă mergea pe sub pămînt şi sapă o galerie; la un moment dat se hotăreşte să iasă la suprafaţă şi nimereşte pe o plajă de nudişti, între picioarele unei blonde; orbită de lumina soarelui cîrtiţa dă aiurea din cap;
- Ariciule, tu eşti mă?
- ...
- Ariciule, tu eşti mă?
- ...
- Bă ariciule...(mirosind), ai murit mă?


No comments:

Post a Comment