January 14, 2010

Unexpected things :)

     Nu știu .... s`a întîmplat ceva.... ce n`am vrut ... nici acum nu sunt sigur că e ceea ce vreau. M`am decis la început de an, să renunț, să las totul în urmă, dar uite că soarta ... mi`a rezervat altceva ... se pare că încă nu e totul pierdut! Stau acum și mă gîndesc, oare e bine ce am făcut?! oare va merge?! încerc să nu mă implic atît de mult, în caz de eșec, să`mi fie mai ușor să merg mai departe.....și totuși, inima îmi spune altceva, dar rațiunea opusul ... Acest continuu stres e nasol ... îmi era bine, de ce mă complic?! așa suntem, obișnuim să complicăm lucrurile... dar dacă n`am face`o .. atunci, am duce o viață simplă și plictisitoare....nu`mi dorecsc așa ceva! fuck it :> I wană` feel alive! poate e bine că m`am împăcat cu ea, poate nu .... Acum 3 zile trebuiau să se împlinească 3 ani de cănd am hotarît să fim împreună...și s`a simțit ... a fost ceva ..... și .... acum doua zile ...ne`am împăcat .... 12 ian ... o zi după ce s`au împlinit 3 anișori .... a fost ....... prea frumos ...  nuj .... nu vreau să mă bucur prea mult pentru că nu se știe ce va fi ... time will tell ... mă duc p`afară :D te`am popat, pe portofel :>

No comments:

Post a Comment