October 01, 2009

Confuz

     N`a chef nici să tst ... azi a fost o zi destul de lungă cu treabă prin stînga şi`n dreaptă ... şi pe la Sv ... nu`mi vine nimic. Ieri fusei pînă la Oneşti dar pe la jumătatea drumului s`a frecat motoraşul de la ştergătoare ... nu`a fost chiar aşa de uşor pe urmă, cred ca am făcut vreo 3 sau 4 ore. Măcar ne`am întors cu maşină ... n`am mers degeaba. Am testat`o frumos în drum spre casă ... rupe stilul :D motorul de 2.5l ... au au cum toarce ... ca un balaur :X ..............  Nuj .... da azi ... chiar nu am chef să scriu nimic .. am o stare de aia .... nasoală ... is sătul de toate ... şi plictisit ...  

    Totuşi am să`ţi arăt un film nou apărut super tare, comedie romantică cu Gerry Butler (dacă îţi aduci aminte de Sparrtaaanss, sigur îl ştii) şi Katherine Heigl :D ... Deşi are o medie doar de 6.6 pe IMDB, filmul e super tare! -> http://www.imdb.com/title/tt1142988/
   O descrie mai pe larg găseşti pe cinemagia ->  http://www.cinemagia.ro/filme/the-ugly-truth-adevarul-gol-golut-27071/

  

No comments:

Post a Comment