June 25, 2010

1st day at work :D

     Finaly :D am început şi eu să lucrez ... nu e greu deloc ...doar că mă cam plictisesc, tot ce e de făcut e să stau la intrarea piscinei şi să las să intre doar acele persoane cazate la hotel, punîndu`le brăţări :P  ... ţi`aş povesti mai multe prietene ... da chiar nu am nici un chef să scriu ... zilele acestea au fost destul de frumoase ... sper ca pe viitor să`mi fac timp să povestesc mai în detaliu ... am să văd .... aa .... colegii din casă sunt super ... I like them :> fetele super draguţe şi Valy :D , pe langă Vadim şi David care`i cunosc de acasă, e super :D , funny "little" guy :)) .... damn .. aşa am un somn ... da parcă aş ieşi un pic ... parcă da...... parcă nuuu ...... is cam indecis astăzi :D  fuck it :D I think I`ll go out :>  Scrue You guys... I`m going home :D cine ştie cunoaşte  :))

   Şi pentru surioara mea care face mîine (26 iunie) 17 anişori ... îi urez un sincer La Mulţi Ani şi să aibă parte de tot ce`şi doreşte în viaţă! mulţi mulţi pupici pentru micuţa mea tulioală >:D< :*:**:*:* şi hugs :D

No comments:

Post a Comment