May 24, 2010

Mai sa fie ...

     Ma uitam acum daca am spus ceva despre ultimele doua seriale care le`am urmarit in ultimva vreme si am ramas surprins ca n`am mentionat nimic :| ... am spus la atata lume, dar tie nimic! rusine sa`mi fie!! nu`i nimic... daca nu stiai deja, afli acum :D za best serial din ultima vreme :D "Spartacus blood and sand"  deci e MORTAL !!! vorbeste despre roma antica ... si povestete in asa detaliu, incat te fascineaza la culme!! ai sa ramai masca la unele faze ... care cu siguranta asa au fost.... cel mai bine sa te las sa te uiti la trailer, apoi sa urmaresti serialele:

    

   Cel de`al doilea serial l`am vazut dupa Spartacus ... se cheama "Flashforward" ... si asta e bestial. E vorba despre un moment in care toti oamenii de pe glob lesina pentru 2 minute si 17 secunde, si cumva majoritatea vad viitorul .... mai mult nu are rost sa`ti spun ca stric tot farmecul ... ti`l recomand cu mare caldura... uita`te la el si n`ai sa regreti :>

  

3 comments:

  1. cred că ar fi indicat totuşi să postezi articole redactate corect din punct de vedere gramatical şi apoi să îţi faci un blog...altfel ia o pauză că nu merită...blogul nu este o platformă a frustrărilor

    ReplyDelete
  2. Chiar sunt curios ... ce am gresit? accept orice reclamatie, sunt om, nu sunt perfect! cand am scris postul eram destul de obosit.. daca observi, nici nu am folosit diacritice (cum folosesc ToT TimpuL)... si te contrazic la o chestie ... blogul este ce vrei tu sa fie ... nimeni nu`ti poate impune sa scrii ceva anume in el! si nu cred ca ce am scris eu sunt fustrari, cel putin din partea mea nu...

    ReplyDelete
  3. frustrari* scuze greseala, in ultima vreme sunt destul de obosit si ajung tarziu acasa ...

    ReplyDelete