March 20, 2010

:)) Soaaareeee

     Pe lîngă faptul că afară e un soare de`ți vine să te muți în stradă, mai am și o dispoziție de înveselesc tot orașul :D Deschizînd frumos mess`u .. văd un offline cam lung ... ce să vezi ... un banc frate, intru pe facebook, ne împrietenim bla bla bla :)) stai .. asta e altă poveste :"> ups, scuzoaiele mele :-"   :P  hai că nu te mai țin în suspans, ia de`aici:

   Un fotograf intră într`un bar, degajat și se aşează lângă o tipa foarte atractivă… îi aruncă o privire …, se uită puţin la ceas şi soarbe din băutura lui… 
Tipa: Eh, n`a venit la întâlnire amica ta ? 
El: ??… A, ca m`am uitat la ceas?… Nu, abia mi`am luat ceasul ăsta unicat… 
Tipa: Unicat? Ha-ha-ha… 
El: Da, e unicat… ceasul ăsta comunică cu mine prin telepatie 
Tipa: Ha-ha-ha-ha… Și ce`ţi zice acum? 
El: Pai… că nu ai chiloţi pe tine… 
Tipa: Ha-ha-ha-ha… Greşit, am… nu e bun ceasul… 
El: Ba da, e bun… dar cred că e înainte cu vreo ora.

   :)))) hai că`i bun frate :D m`am făcut să zîmbesc bancu :>

No comments:

Post a Comment